Recenze-FAR CRY 2 (PC)

8. prosince 2009 v 13:13 | Radim |  RECENZE
První Far Cry vyšlo v roce 2004 a byla to velmi povedená FPS akce z tropického ostrova. Na tu dobu měla hra vynikající grafiku a detailní stromy, vozidla, vodu atd....... První díl vyráběl Crytek. Druhý díl si vzal na starost Ubisoft.
Děj se odehrává v Africe. Vy si ze začátku můžete vybrat ze 12ti postav, které se od sebe kromě vzhledu nějak neliší...... Zezačátku vás nadchne výborná grafika, krásně nasvícená, detailní....... hra je ale velmi náročná na HW. Příběh...... no nevim ani že tam nějaký byl prostě musíte zabít překupníka zbraní..... a to je vlastně vše. Teď se dostáváme k hratelnosti. Ta je hodně realistická např. když vás zasáhnou nepřátelé tak si kombinačkami musíte vyndat kulky z rukou. Nebo když se vám požkodí auto, můžete ho šroubem opravit. Umělá inteligence nepřátel by potřebovala sem tam vylepšit, ale rozhodně neni zase tolik zlá. Po celé Africe jsou rozmístěny diamanty které najdete pomocí GPS. Když je nějaký diamant v okolí kde zrovna jste, začne blikat zelené světlo u GPSky. A když se k diamantu dostáváte blíž, začne blikat rychlejš. Diamanty potřebujete hlavně k nákupu nových zbraní, ale líp se daj sehnat plněním úkolů kdy dostanete asi 8 diamantů za splňenou misi. Teď se dostáváme k misím. Ty jsou lineární je to jedna a ta samá mise dokola. To by nevadilo kdybyste teda nemuseli kvůli tomu že máte někde zničit náklaďák ject přes půlku mapy a pak zase další dálku no a potom než by zaznělo ''mision completed'' by vás někdo najednou odbouch a vy byste zlostí rozmlátili klávesnici, či monitor. Hra umí být někdy silně frustrující, čemuž se tedy nedá vyhnout. Jak už jsem zmínil, hra má velmi propracovanou grafiku. Tráva je i zblízka hodně detailní, stejně tak jako oheň, výbuchy, stromy, modely zbraní a aut...... Docela škoda že tu nemůžete ničit domy jako v Crysis. Stromům sice můžete ustřelit větve, ale nemůžete je celý pokácet. Můžete ale zapálit trávu, která pak bude ohořelá a plameny půjdou dál, dostanou se na keře a na stromy...... tohle v Crysis není. Délka hry je díky zdlouhavým misím taky dost solidní. Když třeba nechcete jezdit nebo běhat přes celou mapu kvůli tomu abyste zničili jeden cíl, můžete použít autobusy. Přes tohle všechno ale začne za chvíli SinglePlayer nudit. Naštěstí je tu MultiPlayer který vydrží na hodně dlouhou dobu. Far Cry 2 neni žádnou hrou roku, ale rozhodně na nějakou chvíli zabaví. K dispozici i pro konzole PlayStation 3 a Xbox 360.

POZN. od ASSASSINA-Ano hra byla hodně problémová, ale v tu dobu nic lepšího na hraní nebylo, překrásná atmosféra a grafika a multiplayer s možností vytvoření své mapy, to jsou důvody proč za sebe dávám 8.1/10 pro PC.

+ Grafika
+ Hratelnost
+ Realičnost