Recenze-Call of Duty:Modern Warfare 2

5. prosince 2009 v 11:49 | ASSASSIN |  RECENZE
Opět začnu s tím,že asi každý znáte Call of Duty 4.Byl to trhák a zároven nejlepší FPS, ted je tu MODERN WARFARE 2 a chce být ještě lepší než jednička, jednička byla úspěšná hlavně kvůli multiplayeru a také skvělému singlu.Ale vy asi chcete slyšet spíš o MW2?Tak jdem na to.
PŘÍBĚH
Hrajete zde za dva hlavní hrdiny, Britského vojáka a agenta Roache, v případě Roache je váš Kapitán-Captain.MCtavish, za toho jste hráli v prvním díle!Více mě bavily mise s Roachem, protože byly víc o příběhu a taktice, mise za Brity byly jen o střílení.Asi největším šokem je Captain.Price který byl v druhém díle,pak ve čtvrtém tam právě zemře ale v šestém nálezáte Price ve vězení a po jeho vysvobození se k vám přidá, příběh má hodně zvratů ke konci hry ale to už nebudu prozrazovat
KAMPAN A SPECIÁLNÍ MISE
Jak už jsem říkal, v kampani hrajete za dva hlavní hrdiny, ale to hlavní na kampani jsou právě efekty a velkolepost.Efekty jsou takřka dokonalé,když se něco hroutí tak je to velice realistické, a tou velkolepostí myslím to, že se s každým celkem sžijete a když zemře tak vás to malinko rozhodí, ale ted mínus, kampan dáte na nejlehčí obtížnost za 4 hodiny a na nejtěžší za 7, takže je opravdu krátká, a proto tu jsou Spec ops mise.Spec ops mise jse dají procházet ve dvou online, nebo ve splitscreenu a nemají s příběhem nic společného,hlavním úkolem je třeba zabít 30 nepřátel za určený časový limit, a když je zabijete dřív tak za misi dostanete více hvězdiček sloužících k otevření nových spec ops misí.Kampan je kromě délky skoro bezchybná, ale přesto jsem narazil na pár Bugů, ale jen jeden mě naštval,když jsem se po velké bitvě "zasekl" a musel jí restartnout.
MULTIPLAYER
A právě multiplayer je nejhlavnějším tahákem hry, a právě v tomhle díle můžete hrát multák právě ve split-screenu, je to neuvěřitelná zábava, ale bohužel Cod 6 je stavěn na online takže ve splitu je celkem chyb, ta nejhorší chyba je, že majitelům 60gb verze ps3 jse budou automaticky porouchávat data ale jenom ve splitu.Online multak obsahuje něco kolem 12 map, a ani jedna z těchto map se mi nezdá nudná!Na jedné mapě může hrát až 18 hráčů, a hlavní nápln je si odemykat nové schopnosti perky a zbraně za určité úkoly, např. dej s tímto kvérem 100 headshotů.
VERDIKT
Tak a ted přichází ta největší chvála,Cod 6 je nejlepší FPS a má také nejlepší multiplayer a tak nemůžu nic jen doporučit!
+Fajn příběh