MINI-Recenze-DRAGON AGE:PRAMENY

15. listopadu 2009 v 21:52 | ASSASSIN |  MINI-RECENZE
Vychází hra od Bioware a každý si myslí že bude boží(myslím si to i já), na začátku si vyberete postavu a podle toho se pak odvíjí takový rozsáhlý dvouhodinový tutoriál, člověk, trpaslik či elf(já jsem si vybral člověka-šlechtice), v tutoriálu nemáte moc na výběr, ale zase víte přesně co máte dělat,když tutorial dokončíte tak se vám otevře velký svět a 4 zakladní questy(každý trvá asi 3+ hodin), hra by se dala definovat jako rpg založené na partě a zastavování času při němž rozhodnete postup dál.Grafika se mi velice líbí a přijde mi jako nejlépe graficky zpracovaná hra od Bioware, hudba je dobrá ale bohužel ta hudba co byla na predvádečce této hry tu není a v oné bitvě hraje úplně jiná hudba,další roli hrají vedlejší questy a zvláštní inventář, je zde malý rozdíl mezi nakoupenou věcí a nalezenou,což znamená že to co naleznete je často lepší než to co koupíte, hra je strašně dlouhá, čož mi příjde jako nevýhoda protože jako každá hra se od nějaký doby asi 15 hodin hraní naskytne menší nuda, protože za každými dveřmi číha delší bitva, lokace jsou zde rozlehlé, ne jako v Zaklínači tam mi přišlo ze pobíham pořád sem a tam ale zde se lokace pořád mění, snad jen lokace-SEN, je celkem velká a po hodince uz i nudná,Mass effect jsem nehrál(ale chystám si ho koupit), ale místo ME my prijde DA nejlepší hra od bioware,u který jsem neusínal jako od jiných od bioware(mě osobně se bioware nelíbí protože si myslím že dělají hry-USPÁVACÍ a většinou jsem neměl nervy je dohrát,třeba Zaklínače kde mi trvalo jedno přenesení zprávy sem,tam a zase tam 2 hodiny ale to už je jiná, Dragon age je perfektní rpg s excelntním příběhem
+Grafika
+Příběh
+Pořádné RPG